סגנית שר האוצר: "הקרן לא תפגע באף אחד"

אסתי פלד No Comments on סגנית שר האוצר: "הקרן לא תפגע באף אחד"

סגנית שר האוצר מיכל וולדיגר במהדורה המרכזית: "הכספים שכל עירייה תצטרך לשלם אלה אחוזים בודדים מהארנונה העסקית החדשה שלה. המדינה עושה מצ'ינג על כל שקל. אין פה שום רצון להעשיר את קופת המדינה"

משרד האוצר. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
20:34
29.04.24
איתי גדסי No Comments on השר גנץ נפצע ברגלו ועבר ניתוח בבית החולים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגנית שר האוצר מיכל וולדיגר (הציונות הדתית), שוחחה הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על הסערה סביב "קרן הארנונה": "מהות הקרן היא לעודד בניה למגורים. הרעיון של הקרן הוא מצוין. לא בא לגזול מאף אחד. גם המדינה מכניסה את ידה לכיס. כל עירייה ורשות מקומית שתבנה יח"ד תקבל את הסכום הזה".

"הכספים שכל עירייה תצטרך לשלם אלה אחוזים בודדים מהארנונה העסקית החדשה שלה", אומרת וולדיגר. "המדינה עושה מצ'ינג על כל שקל. אין פה שום רצון להעשיר את קופת המדינה אלא להעשיר את האזרחים ביחידות דיור. שר האוצר אדם אמיץ. זה בכלל לא קשור לרפורמה. הניסיון לקחת את זה למקום פוליטי – מגוחך ומשולל כל יסוד".

היא התייחסה לטענותיו של השר וסרלאוף: "הנגב והגליל מתוקצבים גם במשרד של וסרלאוף וגם במשרד של סטרוק. יצאנו יחד לממשלה ימנית וציונות ולשם הכספים הולכים. התקציב כולו מאוזן, עם מנועי צמיחה שיבואו את המדינה למקומות טובים יותר".

עוד אמרה סגנית שר האוצר: "אנחנו נאבקים ביוקר המחיה. סגרנו עכשיו הסכמי העלאת שכר לסייעו. הורדנו את המס על המשקאות המתוקים וחד"פ. יש מחירים שיורדים".



0 תגובות